Persoane interesate

miercuri, 22 iunie 2011

Interviu cu Irina_Pisy

Interviu cu irina_pysy
Ms ca ai acceptat acest interviu!

Reporter:1.Cand ai jucat pentru prima data stardoll?
irina_pysy: Stiu ca am inceput prin 2009 si am fost foarte incantata!
Reporter:2.Ce iti place cel mai mult la stardoll?
irina_pysy: Nu este ceva care sa imi placa in mod deosebit. Jocul in sine este un jos superb!:X

Reporter:3. Ai fost vreo data NCG/CG? Cum te ai simtit?
irina_pysy: Nu,nu am fost si nici nu mai sper, pentru ca de multe ori ies NCG-uri persoane care chiar nu merita. Nu,nu ma gandesc ca ar fi trebuit sa ies eu,doar stiu ca unele persoane merita mai mult de cat altele :D
Reporter:4.. Cati starpoints ai?
irina_pysy: Momentan am 2515
Reporter:5.Daca tu ai conduce stardoll...ce ai schimba la acesta?
irina_pysy: Pai as vrea sa nu mai existe Starcoins-urile! pur si simplu nu suport acest mijloc de a obtine bani [scuze pentru cei carora le plac sc]
Reporter:6. Colectionezi Hot Buys, LE, ELLE, DKNY ,antidote...?
irina_pysy: Nu, nu ma intereseaza Hot-Buysurile,LEE etc :D
Reporter:7. Care sunt hobby-urile tale?
irina_pysy: Imi place mult sa cant si sa desenez. De asemena imi place sa afc poze in natura,as vrea sa afc niste cursuri si,de ce nu, sa devin cat mai buna! :)
Reporter:8.Ca o ultima intrebare as dori sa-mi spui ceva interesant despre tine!?
irina_pysy: Da. Pai sunt o fire vesela, care nu se plictiseste usor. Sunt prietenoasa si oricand gata sa imi ajut prietenii. De asemenea sunt si cam imprastiata, dar asta nu am afecteaza foarte mult. Prefer sa nu spun foarte multe despre mine pentru ca mai bine ma cunoasteti voi! ;)

Multumesc inca o data pentru interviul acordat!
Si mie mi-a facut placere sa acord acest interviu! :*              
                

Un comentariu:

  1. Foarte frumos eu daca as conduce stardoll as face asa incat sa fie oameni ss pe gratis :X

    RăspundețiȘtergere