Persoane interesate

sâmbătă, 18 iunie 2011

Interviu cu AndryAndreea6

Interviu cu AndryAndreea6

Ms ca ai acceptat acest interviu!
AndryAndreea6: Multumesc si eu !

Reporter:1.Cand ai jucat pentru prima data stardoll?
AndryAndreea6: Prima data am jucat Stardoll prin vara lui 2010.

Reporter:2.Ce iti place cel mai mult la stardoll?
AndryAndreea6: Imi place ca descopar lucruri noi, despre moda…

Reporter:3.De cate ori ai fost superstar?
AndryAndreea6: Am fost ss cam de vreo 11 ori.

Reporter:4.Daca tu ai conduce stardoll...ce ai schimba la acesta?
AndryAndreea6: Multe..... As mai scadea pretul la haine si lucruri, dar din pacate nu se poate

Reporter:5.Ai fost vreo data NCG/CG? Cum te ai simtit?
AndryAndreea6: Din pacate nu, dar mi-as dori foarte mult sa castig.

Reporter:6.Cati starpoints ai?
AndryAndreea6: Am 1925 starpoints.

Reporter:7.Care sunt hobby-urile tale?
AndryAndreea6: Sa ma distrez cu prietenii, sa imi plimb cainele, sa ma plimb cu rolele, cu bicicleta…

Reporter:8.Ca o ultima intrebare as dori sa-mi spui ceva interesant despre tine!?
AndryAndreea6: Da! Multe persoane care nu ma cunosc ma considera o fitoasa dar cand ajung sa ma cunoasca mai bine isi dau seama ca sunt de treaba

Multumesc inca o data pentru interviul acordat!
AndryAndreea6: Placerea e de partea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu